Let me play among the stars..

Ιανουαρίου 30, 2008

Self-confidence??

Filed under: Uncategorized — giatrina @ 12:31 πμ

Πραγματικά πρέπει να αποκτήσω λλίη πίστη στον εαυτό μου. Σύμφωνα με κάτι πρόχειρους υπολογισμούς μου, πρέπει να είμαι, με διαφορά, ο πιο ανασφαλής άνθρωπος στον κόσμο. Έχω 1382 κόμπλεξ κ εν είμαι καθόλου περήφανη για τούτο.

Πριν κάτι χρόνια έκατσε με μια φίλη μου κ είπε μου ότι ‘εν ούλλα μες το νου σου κ εν καιρός να αποκτήσεις επιτέλους λλίη αυτοπεποίθηση!!’ Επίσης είπε μου ‘ποτέ, μα ποτέ, να μεν αφήνεις τον άλλο να καταλάβει ότι έχεις οποιοδήποτε κόμπλεξ κ φυσικά να μεν το λαλείς με τίποτε. Γιατί αν εν κάτι που ο άλλος εν το πρόσεξε, αμα του το πεις σίουρα εν να το προσέξει κ εννοείται ότι τζιείνη την ώρα εν να νιώσεις χειρότερα‘.

Εφάρμοσα το τούτο κ όντως τα πράματα ήταν καλύτερα. Εξίασα ότι είμαι ένα χάλι μαύρο, εσταμάτησα να νιώθω υποδαιέστερη κ εμιλούσα σε παραπάνω κόσμο, αγνόησα ό,τι κακό κ άσχημο θεωρούσα-θεωρώ ότι έχω πάνω μου κ γενικά τζιαμέ που είχα τον εαυτό μου στο -άπειρο, κούτσα κούτσα ανέβασα τον στο +40 (με max το 100). 

Πολλά καλά, don’t you think ??

1-2 χρόνια μετά, ήρτα δαμέ με αρκετό confidence, ευτυχώς εν εντράπηκα κ εγνώρισα κόσμο πολύ, έκαμα τη δική μου παρέα κ περνούμε ωραία.

Τωρά τελευταία, τα κομπλεξ μου άρκεψαν να φκαίνουν στην επιφάνεια. Τωρά πρέπει να είμαι στο μηδέν κ να κάμμω bounce μια ποδά κ μια ποτζιεί. Έννεν ότι το θέλω, ούτε το προκαλώ. Αντίθετα, παίζω πελλό, αλλάζω κουβέντα, αποφεύγω να μιλήσω για κάτι που με ενοχλεί πάνω μου. Τα κόμπλεξ μου εν για μένα κ μόνο, κ μόνη μου εν να κάμω ότι χρειάζεται για να τα σύρω που το μπαλκόνι κάτω άμα αρκέψουν να ανεβαίνουν.

Αλλά ρε παιδί μου, άμα θωρείς τον άλλο να κάθεται να σου απαριθμεί τα κόμπλεξ του, αναπόφευκτα βλέπεις τζιείνο που λαλεί πάνω σου κ νιώθεις άσχημα. Τουλάχιστον υποσυνείδητα, επειδή συνειδητά πραγματικά εν θέλω να το κάμμω τούτο.

Εδήλωσα το κιόλας ότι η συγκεκριμένη κουβέντα εν μου αρέσκει κ εννα το εκτιμούσα αν δεν εξαναγίνετουν, τουλάχιστον όσο είμαι μπροστά. Το αίτημα μου για λλίες μέρες έτυχε θετικής απόκρισης, κ τα πράματα ήταν καλύτερα. Μετά πάλε η ίδια κουβέντα. Ξανά εγω να λαλώ ΚΑΝΕΙ. Ξανά για λίο καιρό να σταματά η κουβέντα. Μετά ξανά τα ίδια. 

Τι στο καλό, ελείψαν τα θέματα? Εν μπορώ να ΞΑΝΑζητήσω να αλλάξει η ΙΔΙΑ κουβέντα, εν έχω να κάμω με μωρά αλλά με πλάσματα που καταλαβαίνουν. ΈΤσι, έμεινα να προσπαθώ να κάμω block ότι έχει να κάμει με τούτο το θέμα.

Εν τα πολλοκαταφερνω, εξ΄ου κ το μηδενικό που πάνω.

Νομίζω θέλω πάλε τζιείνη τη φίλη μου να με πιάσει να μου μιλήσει πέρκι καταφέρει τα πάλε. Αλλιώς, εννα κάτσω στα βραστά μου κ να μείνω μια καταχάλικη κορούα που κάθεται κ γράφει pointless posts. 😦

3 Σχόλια »

  1. aaa complexismos.

    had been unknown to me, but i am now facing for the first time in my life some complexes (yes it is plural). And you are absolutely right. They can turn into the most mood-destroying thoughts. And you cannot really handle them. They pop up at the most inappropriate times. Oh well…what to do, we shall survive and fight it :p
    Anyone that has a clue how to do that?

    Σχόλιο από RoAm — Ιανουαρίου 31, 2008 @ 10:03 μμ | Απάντηση

  2. καταχαλικη κορουα που γραφει αστεια ποστς 😛
    Καλα καμνεις και εν τα θωρεις, εν τα λαλεις και εν τους διας σημασια, κανεννας εν εχει την τρομερη αυτοπεποιθηση ουλλοι εχουν τα κομπλεξ τους, απλα καποιοι δειχνουν τα και καποιοι οχι. Τζινοι που τα δειχνουν ζηλευκουν τζινους που εν τα δειχνουν επειδη νομιζουν οτι ενεχουν, ενεν αστειο?

    Δωσε λιη εμφαση στα δυνατα σου σημεια (εχεις ναι) και τα αδυνατα νταξει δικαιολογα τα λιο, κανενας ενεν τελειος! τζε μεν τες θωρεις τζιντες σασμενες που φαινουνται flawless, περνουν τη μιση τους ζωη στα κομμωτηρια, ξοδευκουν μιαν περιουσια στα ρουχα και καθε νυχτα καμνουν εμετο για ναν ετσι (λεμεν τωρα). και τζινες εχουν τα μεγαλυτερα κομπλεξ!! Μπορεις και συ, αλλα θελεις??

    (και τωρα σχολιαζω μονο τα κομπλεξ με την εμφανιση)

    Σχόλιο από melina — Φεβρουαρίου 1, 2008 @ 10:42 μμ | Απάντηση

  3. Roam, νομίζω εκάλυψε μας πλήρως κ τις 2 η Μελίνα 🙂

    Melina thnx for coming over κ για το ενθαρρυντικό σου σχόλιο. Για να είμαι ειλικρινής εν θέλω να γίνω όπως τζιείνες που κυκλοφορούν πάντα κ παντού σασμένες στολισμένες σαννα τζι εννα παν στο γάμο. 😉 Τσας παραπάνω self confident θέλω να γίνω σε όλους τους τομείς κ εν να είμαι οκ. I’ll go for it να δούμε τι εννα καταφέρω. Thnx again !

    Σχόλιο από giatrina — Φεβρουαρίου 5, 2008 @ 12:05 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

