Let me play among the stars..

Απρίλιος 25, 2008

Εσείς τι γνώμη έχετε;;

Filed under: Uncategorized — giatrina @ 1:50 μμ

Εν με κόφτει 🙄

Ντάξει, είπαμε θέλουμε να ακούμε κ τη γνώμη των άλλων πριν πάρουμε μια απόφαση, ακόμα κ για κάτι προσωπικό.

Να την ακούμε τη γνώμη. Αλλά εν κ σημαίνει ότι πάντα πρέπει να την εφαρμόζουμε. Εν εμάς που εν να επηρεάσει εννεν??

Ως τωρά, ελάμβανα πολλά σοβαρά υπόψη μου τη γνώμη των άλλων. Κ επειδή εθεωρούσα ότι εν εμπορούσα να πάρω μια σωστή απόφαση μόνη μου, εκατέληγα να κάμμω ότι μου προτείναν. Για τόσο self confidence μιλούμε. 

Κ έτσι ήταν ο κόσμος ευχαριστημένος.

Και εγώ συνήθως έτρωα τα μούτρα μου.

Κ εμετάνοιωνα. Κ εν εμπορούσα να έχω κ καμιά απαίτηση που κανένα, επειδή στην τελική εν εγώ που αποφάσιζα να κάμω ότι μου λαλούσαν. Ούτε φυσικά κανένας εφιλοτιμήθηκε να πει ‘ α εγώ της είπα να κάμει έτσι, α εγώ φταίω, α να κάμω κάτι να το διορθώσω’.

To hell ppl.

2-3 χρόνια να μπορούσα να πάω πίσω ήταν να αλλάξω ένα κ μόνο σημαντικό συμβάν. Κ ίσως να ήταν όλα εντελώς διαφορετικά σήμερα.

Τωρά κ να πάει όμως εν γίνεται τίποτε. Ό,τι έγινε έγινε κ εν αλλάζει δυστυχώς.

Κ επειδή η ζωή συνεχίζεται, τωρά πλέον εν να κάμμω ότι νομίζω κ θα τρώω τα μούτρα μου μόνη μου. Τουλάχιστον εν να ξέρω ότι έχω φουλ ρισπονσιμπιλιτι.

Μουσικό διάλειμμα

Never opened myself this way, life is ours, we live it our way.
All these words I dont just say, and nothing else matters
 

😉

3 Σχόλια »

  1. Συγνώμη που πετώ ένα σχόλιο στο άσχετο χωρίς να σε διαβάζω καιρό απλά… ίσως το να κατηγορείς τις συμβουλές των άλλων για κάποια στραβοπατήματα σου είναι η εύκολη λύση. Στο κάτω κάτω η τελική απόφαση ήταν και είναι δική σου (το είπες κι εσύ). Εσύ διαλέγεις ποια «προτεινόμενη στρατηγική» θα ακολουθήσεις.
    Απλά την επόμενη φορά διάλεξε προσεκτικότερα 😉
    Και η δική μου συμβουλή(ενάντια στο πνεύμα του κειμένου, το ξέρω)… άσε τα κουφάρια του παρελθόντος πίσω! (αν θες… ακολουθείς)

    Σχόλιο από kassandra — Απρίλιος 27, 2008 @ 6:19 πμ | Απάντηση

  2. Ποτε δεν ειναι αργα..
    Πολλες φορες καναμε ολα αυτα που οι αλλοι θελανε να κανουμε ειτε απο αδυναμια ειτε απο φοβο μην τους στεναχωρησουμε..το πιο τραγικο ειναι οτι καναμε αυτα που οι αλλοι θελανε να κανουμε λογω των περιοριστικων πιστευων που μας φυτεψαν..
    Μακαρι να βρεις την δυναμη να κανεις το «δικο σου» και ο καθε ενας κουμαντο στην ζωη του..

    Σχόλιο από entelech1a — Απρίλιος 30, 2008 @ 9:15 πμ | Απάντηση

  3. Kassandra, no worries, εννεν υποχρεωτικό να με διαβάζεις καιρό για να λες τη γνώμη σου 🙂 . Δν κατηγορώ κανένα, μόνο εμένα που ουσιαστικά κάνω όσα έγραψε ο/η entelech1a. Αλλά θα μου πεις, έγραψε τα μετά που σένα. Bad timing. Όσο για τη συμβουλή, θέλω εν θέλω, αφήνω πολλά πράματα πίσω..είναι γεγονός πως η μνήμη μου εν με βοηθά να θυμούμαι πολλά πράματα. Εδώ υπεισέρχεται η αναγκαιότητα ύπαρξης του blog. Πάλε πλατειάζω. Νομίζω φταίει ο καφές 😀

    entelech1a, ευχαριστώ που με διευκόλυνες στην απάντηση above. Όσα έγραψες εν η ουσία του post 🙂 ΕΛπίζω να τα καταφέρω, κ εγώ κ όποιος άλλος εν σε τούτη τη θέση κ χρειάζεται να απαλλαγεί που τα περιοριστικά πιστεύω που εν τον αφήνουν να κάμει όσα ο ίδιος πραγματικά θέλει.

    Κ οι δύο σας, καλωσορίσατε 🙂

    Σχόλιο από giatrina — Μαΐου 5, 2008 @ 2:59 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

