Let me play among the stars..

Μαΐου 10, 2008

So here i am, in solitude i stand

Filed under: Uncategorized — giatrina @ 11:20 μμ

Εν με ενοχλεί η μοναξιά, εφόσον ξέρω πως εν επιλογή μου. Αλλά είναι γεγονός πως εν που τα πράματα που με κάμμουν να φοούμαι.

Πίσω στη μητέρα πατρίδα, έκαμμα παρέα με πολλά κ διαφορετικά πρόσωπα. 

Εδιούσα την δέουσα προσοχή σε όλες τις παρέες προσπαθώντας να μεν αδικήσω καμμιά, {έχοντας φυσικά μια κύρια παρέα στην οποία διώ λλίη παραπάνω σημασία}, όι τόσο επειδή ήμουν σημαντικό μέλος τους, όσο γιατί εμένα άρεσκε μου να αναμιγνύομαι με τούτα τα διαφορετικά στυλ. Η εναλλαγή ήταν εύκολη ευτυχώς κ ένιωθα άνετα με όλους.

Κ το πιο ενδιαφέρον εν το γεγονός πως εν έβρισκα δυσκολίες στη συνεννόηση. Αντίθετα, έβρισκα πως με τον καθένα εμπορούσα να συνεννοηθώ, διαφορετικά μεν, με την ίδια ευκολία δε. Κ πιστεύκω πως που τούτη την ανάμιξη, πάντα κάτι εκέρδιζα. Θέλω να ελπίζω πως κάτι εδιούσα κ εγώ για αντάλλαγμα, λογικά κάποια επίδραση είχα κ γω εννεν ? Αλλιώς εν θα υπήρχε λόγος να με προσκαλούν να πάω μαζί τους, να έρκουνται να με πιάνουν κάθε φορά χωρίς να χρειάζεται να τους το ζητήσω κ να με κάμμουν να νιώθω άνετα.

Με το να βλέπεις άλλα πρόσωπα, με διαφορετικές συμπεριφορές, να ακούεις διαφορετικές κουβέντες, να λαμβάνεις μέρος σε ποκίλες συζητήσεις, να προσεγγίζεις άλλες αντιλήψεις κ νοοτροπίες, να διασκεδάζεις με διαφορετικούς τρόπους κ να πιέννεις σε άλλους τόπους, εν βαρκέσαι.

Γενικά βαρκούμαι πολλά εύκολα. Εν μπορώ τα ίδια κ τα ίδια. Ούτε μου αρέσκει να πιέννω στους ίδιους τόπους συνέχεια, ούτε να έχω τις ίδιες συζητήσεις συνέχεια, ούτε να βλέπω τους ίδιους ανθρώπους.

Δαμέ μια εν η παρέα μου. Εν έχω άλλη να εναλλάσσονται. Ούτε καν μπήκα στον κόπο να προσπαθήσω να ενταχθώ σε άλλη παρέα. Νομίζω εν βρίσκω άλλο κόσμο που να μπορώ να συνεννοούμαι μαζί τους. Απογοήτευση.

Οπόταν, αναγκαστικά για να μν βαρεθώ όντας συνηθισμένη στην συχνή εναλλαγή ατόμων του φιλικού μου περιβάλλοντος, χρειάζεται να κάμμω ένα διάλειμμα που κ που. Χωρίς να φταιν οι άλλοι. Απλά χρειάζουμαι το για μένα, εν θέλω να νιώθω τον ψυχαναγκασμό του να βγαίνω συνέχεια με τους ίδιους.  Ίσως να είμαι παράξενη 🙄 Sorry 😦

Γι’ αυτό κάποιες φορές προτιμώ να μείνω σπίτι παρά να βγω έξω. Ή να κόψω πίσω που κάτι. Ή να απέχω που καμιά συζήτηση. Κ μετά πεθυμώ την παρέα μου πάλε. Κ ξαναβγαίνω μαζί τους. Κ έτσι κρατώ τις ισορροπίες κ είμαι οκ.

Κ κάμμω κ την ψυχανάλυση μου δαμέ 🙂

4 Σχόλια »

  1. couldn’t agree more gia to » i need my space from time to time».

    eftixos emenan katalavoun me pleon pote eimai sta para3ena mou je en mou askoun piesi 😛

    Σχόλιο από RoAm — Μαΐου 16, 2008 @ 9:22 μμ | Απάντηση

  2. Lucky you ! Emena en me pollokatalavun.. nomizw genika en katalavainun why i need my space, n vriskun logiki. k kapws etsi provlepw na menw moni mu sto telos =/ K na skefteis oti tuto egraftike ws aisiodo3o post =/

    Σχόλιο από giatrina — Μαΐου 16, 2008 @ 11:36 μμ | Απάντηση

    • You get a lot of respect from me for writing these helpful arcislet.

      Σχόλιο από Mildred — Μαΐου 17, 2017 @ 8:26 πμ | Απάντηση

    • Jesús | le 23 juin 2009 à 10:54: L’amer : J’avais supposé votre maîtrise… -Tout se perd…avec l’âge [ voir la toilette des vieux…].Vous avez eu droit aux bribes qui me restent.Votre suppo(sition) était correcte : j’ai eu été farfouilleur de gènes. Aujourd’hui : place aux gènesjeunes.Je me contente de lire ce qui se passe. En tremblant, des fois…Amicalement

      Σχόλιο από http://goanalyze.info/rantpets.com — Μαΐου 31, 2017 @ 9:14 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

