Let me play among the stars..

Ιουνίου 10, 2008

Time Machine

Filed under: Uncategorized — giatrina @ 1:39 πμ

Η δική μου εξεταστική, κοντεύκει επικίνδυνα. Το επικίνδυνα έγκειται στο ότι ακόμα παλεύκω να με βάλω σε ένα πρόγραμμα κ να αρκέψω διάβασμα.

Αγνοώντας την παραπάνω δήλωση, ανάψα την τηλεόραση να κάμω το καθιερωμένο zapping κ να τη σβήσω.

ΜΑ Ω!!

Έτσι όπως εγύριζα τα κανάλια, ακούω μια φωνή γνώριμη, ένα τραγούδι να μου θυμίζει εμένα μιτσιά να κάθουμαι στον καναπέ με τη θεία μου, να κρατούμε ένα πράσινο πίνακα με τον Γκούφυ κ να έχουμε απλωμένη μια τράπουλα ! {Όι, εν είμαι  χαρτόμουτρο. Εμάθαινα μαθηματικά 😀 }

Κ όλα αυτά, έχοντας μουσική υπόκρουση το τραγούδι που επετάχτηκε εψές.

*drumroll*

.

.

ΤΣΑΪ ΜΕ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ !!! Performed by DAKIS, φορώντας ένα κοστούμι με ένα άσπρο τατσωμένο πουκάμισο σάννα κ επήε paintball κ επετύχαν τον 985739 φορές με tiny σφαιρούδες με μαύρη μπογιά. Ήταν ακριβώς ο ίδιος, όπως τον θυμούμαι πριν 15 χρόνια.

Έννεν το βίντεο το ψεσινό αλλά έχει το τραγούδι 😛

Κάπως έτσι, έκατσα κ επαρακολούθησα το ηλίθιο παιχνίδι του βλάκα, του φτανού, του πρήχτη του μικρούτσικου, με την ελπίδα να μου πει κ το τότε αγαπημένο μου..

*drumroll πάλε*

.

.

ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΗ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ .. νανανανανανανα να ποτές ..για να θυμηθώ τον στίχο. Αλλά εν μου έκαμε τη χάρη. Ούτε καν το Μαρίνα Μαρίνα Μαρίνααα..νανανα νανανα νανα. Κ έτσι, έκατσα στο youtube κ ήβρα το !

Κ μετά, από link σε link, εκατάληξα να βλέπω όλα τα τραγούδια που μου θυμίζαν άαααααααλλες εποχές. Εν τα βάλλω δαμέ επειδή εν να γεμώσει ο τόπος βιντεούθκια, αλλά βάλλω τα λινκς όποιος θέλει να τα ακούσει να θυμηθεί τα παιδικά του χρόνια, να τα βλέπει. (ΚΑΛΑ, εν για να τα βρίσκω εγώ εύκολα να μν ανακατώννω συνέχεια στο youtube ! )

Remember Κορκολή?? Νομίζω εν μεταγενέστερος, αλλά εν πειράζει. Σκόνη και θρύψαλα να γίνομαι μαζί σουυυ..! (Εν βρίσκω καλό λινκ για τούτο).  Ή το ντύσου πρόχειρα κ βάλε/βγάλε το κραγιόν σου κ το νεΚΡΟΣ ή ζωνταΝΟΣ εΣΕνα θα ζηΤΑω, σαν ΝΑ’ μουνα σκορΠΙΟΣ στις φλΟγες τριγυρΝΑω!! Άρεσκε της μάμας μου. Ώσπου κ εφκήκε ότι κάτι όι καλά πράματα έκαμε κ έτσι εστράφηκε στον Κότσιρα. Ώσπου κ έκοψε τα μαλλιά του ο Κότσιρας κ τωρά ψάχνει άλλο να της αρέσει.

Ή το Lambada ! Το οποίο θυμίζει μου καρναβάλια. Κ μια πράσινη φούστα που είχα επίσης όταν ήμουν μιτσιά.

Sometimes, i even surprise myself με τις περίεργες αναλαμπές που έχω.

🙄

 

7 Σχόλια »

  1. Είσαι sooooooo μες το πνεύμα μου! Κατ’ αρχήν να τονίσω πως ο Κορκολής είναι ο μόνος τραγουδιστής που άμαν τον ακούω ΠΡΕΠΕΙ να ξαπολίσω τα μαλλιά μου, να σταθώ μπροστα που τον καθρέφτη, να τραγουδώ τζιαι να τα ανεμίζω (τα μαλλιά μου). Εν ηξέρω αν εκατάλαβες για ίντα φάση μιλώ.

    Επίσης αυτή την εποχή με το Φυτό2 επειδή έχουμε τον ίδιο νου τζιαι ενθουσιαζούμαστε όπως εσύ με τραγούδια που θυμίζουν άλλες εποχές αποφασίσαμε να κάμουμε ένα CD τζιαι να συμπεριλάβουμε τα All times classic. Ανάμεσα σε Olympians, VIPS, κάτι παλιά της Βίσση, Mπίγαλη, Καλλίρη κτλ κτλ φυσικά βρήκε τη θέση του και ο Δάκης με το Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι.

    Σόρρυ για το μεγάλο σχόλιο αλλά αντιλαμβάνεσαι πως ενθουσιάστηκα!!!

    Σχόλιο από Τσαρτελλούι — Ιουνίου 10, 2008 @ 1:04 μμ | Απάντηση

  2. Αχχχ τι μου εθύμισες με το πόστ σου το Θεικό Τσάι με Λεμόνι τζαι το Σκόνη και θρύψαλλα…Αγαπημένα τραγούδια! 🙂

    Btw καλορίζικο το καινούριο summer edition του blog σου 🙂

    Σχόλιο από rose18 — Ιουνίου 10, 2008 @ 4:56 μμ | Απάντηση

  3. Τσαρτελούιν εξίχασες τον Χαριτοδιπλομένο τζιαι τον Γερολιμάτο

    Σχόλιο από 'Ελατο Χελιδόνι — Ιουνίου 12, 2008 @ 6:58 μμ | Απάντηση

  4. Eσυγκινηθηκα..Το λαμπατα ηταν το πρωτο τραγουδι που εμαθα να παιζω στην κιθαρα..

    Σχόλιο από enteleche1a — Ιουνίου 15, 2008 @ 11:54 πμ | Απάντηση

  5. Καλα αποτελεσματα..

    Σχόλιο από enteleche1a — Ιουνίου 15, 2008 @ 11:54 πμ | Απάντηση

  6. Kali epitixia dear giatrina. Programma je discipline xreiazetai, tipote allo.

    Oson gia tis analampes…nomizo oi foitites SPOUDAZOUN oulloi to Analampes BSc!!!

    En fantazese posa pramata 8oroume je akoume ka8e llio…

    nan kala to youtube!!!

    Σχόλιο από RoAm — Ιουνίου 16, 2008 @ 5:44 μμ | Απάντηση

  7. @Τσαρτελλούι: Hahah i get the picture του κορκολής-madness!! Εν έχει prob για το μεγάλο σχόλιο, as long as i get a copy of that cd !! 😀

    @rose18: Ευχαριστώω ! Εν να κάμω καιρό να συνηθίσω το γαλαζιούδι though. Θωρώ το κ συγχίζουμαι, εσυνήθισα με το μαύρο φοντο. :S

    @’Ελατο Χελιδόνι: μα τι ελαλούσαν τζιείνοι? Κάτι μου λεν τα ονόματα τους αλλά εν μπορώ να προσδιορίσω τι. ;p

    @enteleche1a: Mα σοβαρά? Impressive! Εν ξέρω κιθάρα κ ζηλεύκω τζιείνους που ξέρουν. Heh, ακόμα τωρά άρχισα να γράφω οπόταν αργούν τα αποτελέσματα. Ελπίζω κ γω ναν καλά πάντως ;p

    @RoAm: Yup, τωρά που πέρασε το πρώτο μάθημα κ εμπήκα στο πνεύμα της εξεταστικής, άρκεψα να με βάλλω σε πρόγραμμα. Τώρα να δούμε αν θα αντέξω ως το τέλος της εξεταστικής ή θα παραδώσω τα όπλα κ να καταλήξω σε καμιά παραλία !!
    Heheh, εν καλά να έχεις ένα BSc! Έστω κ για τις αναλαμπές ;p

    Σχόλιο από giatrina — Ιουνίου 18, 2008 @ 6:01 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

