Let me play among the stars..

Νοέμβριος 20, 2008

Rise and shine

Filed under: Uncategorized — giatrina @ 10:45 μμ

Χτυπά το ξυπνητήρι στις 8 και 41. Πατώ το snooze. Ξαναχτυπά 8 κ 50. Εν το διαπραγματεύομαι άλλο κ σηκώνουμαι. Σηκώνουμαι πάρα πολλά εύκολα σε σχέση με τις άλλες μέρες.

Πάω στο μπάνιο. Βλέπω τα μαλλιά μου στον καθρέφτη. Πάρα πολλά ωραία σε σχέση με άλλες μέρες.

Ετοιμάζομαι, κατεβαίνω κάτω, βλέπω ότι βρέχει. Σκέφτομαι ότι εν έχω ομπρέλα αλλά δεν πτοούμαι. Λέω να πιάσω λεωφορείο για να φτάσω στην στάση που περνά το 28 αντί να πάω με τα πόδια όπως κάθε πρωί. Φτάνει να έρτει γλήορα το λεωφορείο για να μεν καθστερήσω κ χάσω το 28.

Πάω στο φούρνο να πιάσω το πρωινό μου. Πρώτη φορά εν έχει κόσμο. Πιάννω το κουλούρι μου μάνι μάνι κ χαμογελώ στην κοπέλα στο ταμείο σαν να είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο.

Περνώ που την πρώτη στάση. Τζιείνη την ώρα σταματά το 31. ΤΕΛΕΙΑ. Εν θα χρειαστεί ούτε να περιμένω, ούτε να περπατήσω στη βροχή να χαλάσει το μαλλί που είπαμε για πρώτη φορά έστρωσε πολλά καλά.

Στο δρόμο εν έχει κίνηση. Εντυπωσιακό! Θα προλάβω το 28 άνετα.

Κατεβαίνω στη στάση του 28. Πάω τζιαμέ που εν στάζει κ τρώω το κουλούρι μου ώσπου να έρτει το 28.

Βλέπω το 28 να έρκεται. Σταματά, ανεβαίνω πάνω. Ουάο εβάλαν μας μεγάλο 28 σήμερα ! Πρώτη φορά ! Φαίνεται εκαταλάβαν ότι πιάνουμε το κάμποσοι το πρωί. Όι φυσικά τόσοι πολλοί, αλλά οκ, αν θέλουν να μας βάλουν μεγάλο λεωφορείο, ποια είμαι εγώ να διαφωνήσω.

Κάθουμαι στη συνηθισμένη μου θέση, τζιαμέ που επρόσεξα πως πάντα γεμώννει τελευταία οπόταν κάθουμαι άνετα για κάμποση ώρα.

Βρίσκουμε κίνηση αλλά οκ. Πάλε προλαβαίνω. Ή το πολύ πολύ να καθυστερήσω κανένα δεκάλεπτο. Ντάξει εν να πάω ολόισια στο θάλαμο, εν θα πάω κάτω να αφήσω τα πράματα μου.

‘ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ — ΚΟΛΟΜΒΟΥ’

ΧΑ ? ΠΟΙΟΣ? Αφού το 28 εν σταματά Κολόμβου. Στρίφκει που Αντιγονιδών, σταματά Πλατεία Αντιγονιδών, μετά Παλιά Λαχαναγορά, Υδραγωγείο κτλ. Oh well, πού ξέρεις, μπορεί να τροποποιήσαν τη διαδρομή του σήμερα επειδή βρέχει. (Ναι άμα ενν πρωί εν λειτουργώ πολλά.)

‘ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ — ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ’

!!! ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ 27 !!!!!! Όι εν γίνεται να μου συμβαίνει τούτο, όι τζιαι εξεκίνησε τέλεια η μέρα, όιιιιι!!

ΟΧΙ, εν θα μου χαλάσει τη μέρα.

Κατεβαίνω Πλατεία Δημοκρατίας, βουρώ μες τα νερά 2 στάσεις κ φτάνω στην Αντιγονιδών. Στον πίνακα γράφει ότι σε 8 λεπτά φτάνει. Να πιάσω ταξί ? Μα εγώ η έξυπνη εν έχω λεφτά μαζί μου κ να τραβήσω λεφτά εν μπορώ επειδή έφκαλα την κάρτα που το πορτοφόλι γιατί στο Παπανικολάου εκλέψαν τους τζιαι είπα να προσέχω!!!! Άτε, θα περιμένω το 28.

ΤΕλικά, φτάνω στο νοσοκομείο με καθυστέρηση κάτι παραπάνω που μισή ώρα. Εν μπαίνω καν στον κόπο να ανέβω πάνω στο θάλαμο. Αφού έτσι ώρα που έφτασα το μόνο που μπορεί να κάμει είναι να με διώξει. Ή να μου πει μείνε αλλά παρουσία γιοκ.

Πιάνω τη ζεστή μου σοκολάτα, κάθουμαι στο κυλικείο να στεγνώσω ώσπου να τελειώσουν οι άλλοι κ να ξεκινήσουμε το επόμενο μάθημα.

Εν μου κάθεται το πρωινό ξύπνημα.

Tips :

1. Κοιτάζουμε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ προσεκτικά τον αριθμό του λεωφορείου πριν μπούμε μέσα. Τονίζω το ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

2. Αν ξεκινήσει η μέρα καλά, εν σημαίνει απαραίτητα πως εν να πάει ως το τέλος καλά. Expect the unexpected.

3. Άμα τα μαλλιά μας εν ωραία, φκάλλουμε τα φωτογραφία για να έχουμε τεκμήρια όταν η βροχή μας τα κάμει χάλια κ εν μας πιστεύκουν ότι όντως ήταν ωραία.

PS.

Μέσα στο 28:

-Ρε παιδιά, που κάνει στάση αυτό? To 27 ήθελα να πάρω κ μπερδεύτηκα !!

Νιώθω σε άνθρωπε μου, νιώθω σε. Τουλάχιστον εν είμαι η μόνη που τα έκαμε θάλασσα 😉

4 Σχόλια »

  1. hehehe en nen tpt.

    kololeoforeia though…opou je an eimaste.

    elpizo na men sou exalase ti dia8esi ena mikro la8aki 😛

    Σχόλιο από RoAm — Νοέμβριος 21, 2008 @ 12:02 πμ | Απάντηση

  2. λυπάμαι που δεν πρόλαβαν να θαυμάσουν κ οι άλλοι τα μαλλιά σου!!
    εγω μια φορα στη αθηνα ηθελα να πιασω το 218 για νεα σμυρνη κ επιασα το 618 για υμηττο. κόντεψα να πάθω εγκεφαλικο οταν καταλαβα πως ήμουν σε λεωφορείο με αγνωστο για εμένα προορισμο!!σε έτσι φάσεις, ενας ταξιτζής σε σώζει!!

    Σχόλιο από πράσινη νεράιδα — Νοέμβριος 24, 2008 @ 3:29 μμ | Απάντηση

  3. χαλλόου, εν φανερό το τι συμβαίνει;;;
    εχάλασεν το ηλεκτρονικό πράγμα τους που δείχνει τον αριθμό 7 και μιαν δείχνει 7 (3 γραμμούες που σχηματίζουν ορθή γωνία – πώς εν οι ηλεκτρονικοί αριθμοί;), μιαν τα παίζει και δείχνει 8 (όλες οι γραμμούες αφτούμενες) – φαίνεται είδες το όταν ήταν σπουρτισμένο 🙂

    οκ, σκάω.

    Σχόλιο από Sike — Νοέμβριος 26, 2008 @ 6:25 μμ | Απάντηση

  4. RoAm no worries. Εγελούσα με την απροσεξία μου άμα εκατάλαβα πως το μάθημα εν το προλάβαινα με τίποτε κ εν άξιζε να αγχώνουμαι για τζιείνο. ;p

    πράσινη νεράιδα! cool name 😀 δν πειράζει για το μαλλί..κάαααααποτε θα ξαναπετύχει. Κ γω αγχώνομαι πάρα πολλά σε έτσι φάσεις. Ευτυχώς ήξερα τη διαδρομή του 27 (σε ανύποπτο χρόνο άρκεψα να πιάνω random λεωφορεία για να δω τη διαδρομή τους κ το 27 ήταν ένα από αυτά;p), οπόταν ήμουν οκ που τζιείνη την άποψη 🙂

    sike, κ γω έτσι λέω για να δικαιολογήσω τα αδικαιολόγητα, αλλά η αλήθεια είναι μία : είμαι απρόσεχτη, ιδιαίτερα τα πρωινά που είμαι κ τέλεια σβηστή, κ το αποδεικνύω με κάθε ευκαιρία!! =]

    Σχόλιο από giatrina — Δεκέμβριος 11, 2008 @ 6:20 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

