Let me play among the stars..

Δεκέμβριος 16, 2008

Christmas Shopping

Filed under: Uncategorized — giatrina @ 3:54 πμ

Σήμερα είπαμε με τις κοπέλες εδώ να πάμε για ένα μίνι-christmas-shopping, παραπάνω για να δούμε βιτρίνες κ να ποσκολιστούμε. Κ να πάμε εκδρομή στο Cosmos, το mall μας που εν λίο έξω που την πόλη.

Μια έψαχνε καλό φόρεμα, μια μιαν καλή μπλούζα, μια τίποτε, ενώ εγώ κ ακόμα μια ό,τι να’ ναι.

Αρχίσαμε όλες μαζί, μετά όμως εχωριστήκαμε. Κ εγώ έμεινα με την κορού που έψαχνε φόρεμα.

Ανέκαθεν είχα μεγάλη συμπάθεια στα φορέματα. Με σχέδια ή χωρίς, καλοκαιρινά ή χειμωνιάτικα, καλά ή καθημερινά, με μανίκια ή χωρίς, με τιράντες ή χωρίς,  γενικά εν η χαρά μου τα φορέματα όπως τζιαι ‘ναι.Φτάνει ναν ως το γόνατο (αποδεκτά κ με λλίη απόκλιση) τζιαι να κόφκουν μέση, ή να’ χουν ζώνη κάτω που το στήθος.

Γενικά εν η χαρά μου τα φορέματα. (Εξανάπα το έννεν ??)

Νομίζω φταίει το ότι πάντα ήθελα να ζω σε άλλη εποχή. Ή να ήμουν μάγισσα.

Μπορεί να φταίει τζιαι το ότι έχω μια περιφέρεια ίσια με την περίμετρο της γης τζιαι με τα φορέματα τούτη η ανωμαλία εξομαλύνεται. 😉

Το καλοκαίρι φκάλλω το άχτι μου, τον χειμώνα όμως εν τα πολλοκαταφέρνω γιατί εν τα καταφέρνω να συνδυάζω τα φορέματα με τα παλτό. Αλλά τούτο εν άλλη ιστορία.

Σήμερα λοιπόν, όπως έψαχνε η άλλη κορούα για φόρεμα, έπιαννα κ γω φορέματα να δοκιμάσω, έτσι για να της κάμμω παρέα.

Τα παραπάνω εστρώναν όμορφα. Που τα άπειρα φορέματα που έβαλα, το ένα άρεσε πάρα πολλά στην άλλη κορού. Ένα άλλο άρεσε σε μένα. Εν με έπαιρνε όμως να πιάσω κ τα δύο. Έπρεπε να αποφασίσω, ή το ένα, ή το άλλο, ή κανένα.

Κ επειδή εν εμπορούσα να αποφασίσω τζιείνη την ώρα, είπαμε να επιστρέψω μετά. Κατά βάθος ήλπιζα κάποιος να πιάσει το φόρεμα που μου άρεσε (επειδη ήταν το τελευταίο), ούτως ώστε να με φκάλει που το δίλημμα.

ΑΦού εγυρίσαμε (τζιαι εγυρίσαμε τζιαι εγυρίσαμε), εμάζεψα κ τις άλλες κ όλες μαζί κατευθυνθήκαμε στα δοκιμαστήρια.

Πρώτα το ένα φόρεμα. Πράσινο με μαύρο, φαρδύ, λίο μεγαλίστικο: 80 euro

Μετά το άλλο. Μαύρο με λουλουδοειδές pattern, πιο στενό, πιο casualιστικο: 45 euro

Κ οι τέσσερεις κριτές απέναντι. Facial expressions: PRICELESS !!

.

.

.

.

Τελικά σκατά, έπιασα τα κ τα θκιο.

Tωρά αρκέφκουν περικοπές που παντού πέρκι φκει ο ισολογισμός. (ατς, θυμούμαι λία οικονομικά ;p)

—-

Εν είμαι για διλήμματα εγώ.

Ή που εν θα κάμω τίποτε, ή που θα τα κάμω ούλλα.

2 Σχόλια »

  1. sorry ala pu ine to cosmos?
    k episis, aman paeis gia shopping me filenades etsi simveni!!na pigenis me adrs an 8es na su menun tpt xrimata sto xeri!!!

    Σχόλιο από πράσινη νεράιδα — Δεκέμβριος 17, 2008 @ 10:36 πμ | Απάντηση

  2. Το Cosmos (Mediterranean Cosmos κατ’ ακρίβειαν), είναι στη Θεσσαλονίκη, προς αεροδρόμιο, κοντά στο ΙΚΕΑ. Ελπίζω να σε κατατόπισα 🙂 Η αλήθεια είναι πως εν με πειράζει που έμεινα έτσι, φτάνει να τα φορέσω τα φορέματα αρκετά ώστε να φκάλουν τα λεφτά τους. 😉 Κ ναι, στο μέλλον να είμαι πιο φειδωλή στις αγορές μου.;p

    Σχόλιο από giatrina — Δεκέμβριος 20, 2008 @ 2:57 πμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

