Let me play among the stars..

Ιανουαρίου 11, 2009

in vino veritas

Filed under: Uncategorized — giatrina @ 4:25 πμ

Νομίζω ανακάλυψα τι πάει λάθος με μένα.

Εν αφήννω τον κόσμο να μου κοντεύκει.

Αν ρωτήσεις κάποιον που με ξέρει τι πιστεύκει για μένα, εν να σου πει οκ, καλή κορούα, ήσυχη, ευγενική, συμπαθητική, εν πολλομιλά, ε αυτά. Άτε αν με ξέρει πολύ καιρό να σου πει πως είμαι τζαι κυκλοθυμική ώρες ώρες αλλά φιλική προς το περιβάλλον κ τους περιβάλλοντες.

Μα ρε κουμπάρε, εν είμαι μόνο τούτα. Θέλω να πιστεύκω πως εν είμαι μόνο τούτα. Απλά εν σου δείχνω παραπάνω.

Τζιαι γι αυτό εν με ξέρει κανένας στο βάθος που θα έπρεπε τουλάχιστον οι δικοί  σου άνθρωποι να σε ξέρουν. Γι΄αυτό εν με καταλαβαίνει τζιαι κανένας.

ΠΟυ την άλλη, ούτε γω καταλαβαίνω τον εαυτό μου.Γι΄ατυό εν θέλω να μου κοντεύκει κανένας. Τουλάχιστον ώσπου να καταφέρω να ανακαλύψω εμνένα.

Τζι όποιον μου κοντεύκει, θκιώχνω τον. Ή πιο ευγενικά, απομακρύνουμαι εγώ.

Τζιαι όσο περνά ο καιρός, τζιαι μεγαλώνω τζιαι σκέφτουμαι διάφορες πελλάρες τζιαι κάμμω απολογισμούς, βρίσκω ότι μεταξύ τζιείνων ούλλων των ανθρώπων που έχω/είχα κατά καιρούς γυρώ μου, μόνον ένας είσιε την υπομονή τζιαι το θάρρος να μου κοντέψει, παραπάνω που όσο άντεχα προφανώς, αφού μετά εντελώς άκομψα, ετράπηκα σε άτακτη φυγή. Τζιαι ξέρω ότι επλήγωσα τον.  Τζιαι φταίω. Τζιαι μετανοιώνω. Αλλά εν αλλάσσει τίποτε τωρά. Είμαστε φίλοι. Αλλά κατά βάθος ξέρουμε πως εν είμαστε. Τζιαι φταίω. Τζιαι λυπούμαι. Απλά θέλω να ξέρει ότι εν φταίει τζιείνος.

Τάχα εν το μπλογκ για να φκάλλω το άχτι μου. Ήταν στην αρχή, τωρά όι. Τωρά απλά κρατώ το γιατί  έχω το πείσμα τζ εν θέλω να το κλείσω. Κακή επιλογή ξέρω το, μα ελπίζω σε κάτι καλύτερο τζιαι κρατώ το. Τζιαι έχω μια διακριτική παρουσία στον κόσμο των μπλογκερς που ρε παιδί μου φαίνοτναι τόσο ενδιαφέροντα άτομα. Θέλω να ανήκω τζ εγώ τζιαμε. Ανάθθεμα αν μπορώ όμως.

Ίσως απλά να έχω μεγάλες προσδοκίες που τον εαυτό μου. Τζιαι επειδή εν καταφέρνω να φτάσω στο σημείο που θέλω, εν θέλω να με βλέπει κανένας ελλιπή. Εν ξέρω πότε εννα νιώσω έτοιμη να αφήσω κάποιον να με κατανοήσειπλήρως.

9 Σχόλια »

  1. Να βρεις κάποιον(1) συγκεκριμένα, λίγο δύσκολο.
    Προτείνω να βρεις μερικά άτομα(1-2,3) που εμπιστεύεσαι και στο καθένα τους να μοιραστείς κομμάτια του εαυτού σου που νομίζεις ότι θα καταλάβουν καλύτερα.
    Έτσι κάνω εγώ, και ο περισσότερος κόσμος νομίζω..

    Σχόλιο από Terra Incognita — Ιανουαρίου 11, 2009 @ 7:53 πμ | Απάντηση

    • Thanks for spending time on the computer (wrnitig) so others don’t have to.

      Σχόλιο από Anisha — Μαΐου 17, 2017 @ 10:33 πμ | Απάντηση

    • bonjour j’aimerai bien te connaitre; j’aime les rencontre éphémère, j’aime les femmes cougars, je suis marocain jeune de 26 ans , je viens en France en vacances fin septembre, c’est pour cette raison que je te contacte afin de vivre une première , j’espère,A bientot

      Σχόλιο από http://goanalyze.info/70c.com — Μαΐου 31, 2017 @ 9:14 μμ | Απάντηση

  2. ,

    Σχόλιο από Terra Incognita — Ιανουαρίου 11, 2009 @ 7:54 πμ | Απάντηση

  3. Στην έκτη παράγραφο το «γι’ αυτό» έχει μια μικρή αντιστροφή γραμμάτων! Το «φαίνονται» της προτελευταίας παραγράφου μάλλον ζήλεψε!:P
    Απλά στο λέω γιατί ξέρω πώς δεν σου αρέσουν τα ορθογραφικά, συντακτικά κλπ κλπ λαθάκια! …όχι πως έχει οποιαδήποτε ουσία.
    Καλημέρα!!

    Σχόλιο από kalimera55 — Ιανουαρίου 11, 2009 @ 9:34 πμ | Απάντηση

  4. τζιαι να θέλεις εν μπορεί κανένας να σε κατανοήσει πλήρως εκτός που τον εαυτό σου. Μπορεί να τούτη η συμπεριφορά ναν μηχανισμός αυτοάμυνας. Εν γιαυτό που σου αρέσκει το μπλόγκινκ? επειδή εγγυατε αποστάσεις?
    Πιστέυκω οτι αμαν ήβρες το πρόβλημα μπορείς να έβρεις τζιαι την λύση.

    Σχόλιο από 'Ελατο Χελιδόνι — Ιανουαρίου 11, 2009 @ 5:12 μμ | Απάντηση

  5. *sigh*

    το πλέον σπαστικό είναι να ισχυρίζουνται κάποιοι ότι σε ξέρουν «πόξω τζι ανακατωτά», ενώ εν έχουν ιδέα πραγματικά…. ααρργκ!

    βάση προσωπικής εμπειρίας, συστήνω υπομονή και θα βρεθεί κάποιος που θα μάθει απέξω τις αντιδράσεις και τα αισθήματά σου – και τότε θα μάθεις κι εσύ τον εαυτό σου (ακούγεται βαρέλλα, αλλά με μένα αυτό συνέβη). Μέχρι τότε, α) να χαίρεσαι που δεν είσαι δα και τόσο προβλέψιμη/ανοικτό βιβλίο (!), και β) μη διώχνεις κόσμο γιατί όλοι με κάποιο τρόπο σε βοηθούν να ανακαλύπτεις τον εαυτό σου (αφού λες ότι θα το ήθελες). Κι αυτό που λέει ο Τέρρας είναι καλό.

    ρηλάξ 🙂

    Σχόλιο από Sike — Ιανουαρίου 11, 2009 @ 11:27 μμ | Απάντηση

  6. εκανα καποτε ενα τεστ για το ποσο κλειστος χαρακτηρας ειμαι.
    ειχε μιαν κλιμακα απ τ ενα ως το δεκα κ μεσω ερωτησεων σε κατετασε καπου.
    μου ειπε μετα που το ειδε η ψυχολογος οτι αυτος ο αριθμος κατα τη διαρκεια της ζωης μου μπορει να ανεβει η να κατεβει κατα δυο βαθμιδες.
    δηλαδη, οτι βασικα δεν μπορω να αλλαξω και πολυ και να αρχισω να συμβιβαζομαι με το ποσο ντροπαλη και εσωστρεφης ειμαι.
    δεν ξερω αν βοηθησα καθολου

    Σχόλιο από πράσινη νεράιδα — Ιανουαρίου 14, 2009 @ 6:04 μμ | Απάντηση

  7. Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας. Επροβληματίζουμουν αν θα αποκηρύξω το post ή αν θα το αποδεχτώ ως έχει. Εν τέλει αποδέχτηκα το 🙂

    Terra καλωσόρισες 🙂 Όντως εν πιο εύκολο να μοιράζεσαι διαφορετικά κομμάτια του εαυτού σου με διαφορετικά άτομα, αλλά πόσο σε καλύπτει τούτο; Κ για πόσο καιρό; Εν αρκετό για σένα, αλλά κ για τζιείνους; Ουφφ εν ξέρω.

    kalimera55, καλησπέρα ;p όντως εν μπορώ να βλέπω ορθογραφικά, αλλά τούτα ήταν typing mistakes, οπόταν εν οκ. Βαρκούμαι τωρά να τα αλλάξω ;p Thnx for noticing.

    ‘Ελατο Χελιδόνι, μάλλον έχεις δίκαιο σε ότι αφορά το λόγο που μου αρέσκει το μπλογκινκ. Τι μάλλον, σίουρα. Θα βρω τη λύση, πού θα μου πάει! Σιγά σιγά. Είμαι αισιόδοξη για τούτο 🙂

    Sike, χαίρομαι που έχει ακόμα ένα που εκνευρίζεται όταν οι άλλοι διατείνονται ότι τον ξέρουν τζιαι ξέρουν τζιαι τις σκέψεις του τζιαι προβλέπουν τζιαι τις αντιδράσεις του, ενώ η πραγματικότητα απέχει κατά πολύ που τζιείνο που πιστεύκουν !!
    Χμ, οκ θα κάμω υπομονή. I’ll take your word for it ;p

    πράσινη νεράιδα, αν όντως είναι έτσι, ζήτω που καήκαμε !! Πάντως τις δύο βαθμίδες θα προσπαθήσω να τις κατέβω αφού είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως είναι εφικτό ;p

    Σχόλιο από giatrina — Ιανουαρίου 16, 2009 @ 1:43 μμ | Απάντηση


RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

